torsdag den 10. november 2016

Bogbloggere guider til BogForum

Fire dygtige bogbloggere guider dig igennem årets BogForum ved at give deres bud på, hvad der skal opleves på den store bogmesse. Nåh ja, udover de fire dygtige bogbloggere, giver jeg også mit besyv med, men mit svar er desværre meget overordnet og jeg kommer ikke med konkrete bud på stande og foredrag. For at være helt ærlig har det føltes lidt som tortur hver gang, jeg har kigget på årets program velvidende, at jeg ikke kan deltage i en eneste begivenhed.

Du kan læse artiklen på DR's hjemmeside her.

Hvis du ønsker mere hjælp til årets store program, vil jeg anbefale Julie Rasmines indlæg; Mit BogForum. Julie Rasmine blogger på bogbloggen, LitFix og hendes bud er også med i DR's artikel.

og

Rikkes indlæg; Optakt til BogForum. Rikke blogger på bogbloggen, Paperback Castles og hendes bud er også med i DR's artikel.

God fornøjelse! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar