søndag den 5. november 2017

Tak for jeres stemmer til Danish Book Blog Award


I onsdags offentliggjorde Plusbog de fem bogblogs, der er gået videre til Danish Book Blog Award-finalen, og det er da vist kun på sin plads at sige jer et kæmpe stort tak!

Vinderen vælges af en jury, men ingen kan gå videre til finalen uden trofaste læsere, der vælger at bruge tid på at stemme på deres favorit. Det var et overordentligt stærkt felt, og jeg både undres og fyldes med taknemlighed over, at jeg har fået stemmer nok til at gå videre til finalen igen i år. 

Tak!

Vinderen afsløres på Plusbogs stand til Bogforum den 10. november kl. 19.00.


Sidste års vinder var faktisk en stor inspirationskilde for mig, da jeg i sin tid startede min bogblog, og selvom hun ikke er ren bogblogger længere, er hendes blog stadig fyldt med magi. Rikke fra Paperback Castles kan besøges lige her.


Jeg er jo naturligvis ikke den eneste finalist, mine seje og talentfulde medfinalister er:


Stort tillykke til jer!

(May the odds be ever in your favour!😉)




2 kommentarer:

  1. Tillykke! Det er meget velfortjent.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er store ord fra sådan en garvet prof som dig, Nikoline. Af hjertet tak!

      Slet