onsdag den 20. december 2017

Scottys julekalender: 20. december

Ho, ho, hooooo!
Glædelig 20. december ! I dag kan du vinde lækkerier på bog. Det er Lindhardt og Ringhof, der sætter Mickis kager - når det skal være rigtig hyggeligt af Micki Cheng fra Den Store Bagedyst på højkant.
For at deltage skal du

fortælle, hvem du vil invitere på lækker kage (husk at skrive din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du vinder)

Husk også, at du også kan deltage ovre på Instagram for et ekstra lod i puljen. Vinderen trækkes i morgen. Dansk bopæl er en forudsætning for at deltage.


Held og lykke!

3 kommentarer:

  1. Min kæreste eller mine søde kollegaer :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil invitere min datter
    Lis / svalen7900@live.com

    SvarSlet
  3. Min søde mor

    blomsthamster@gmail.com

    SvarSlet