lørdag den 9. december 2017

Scottys julekalender: 9. december

Ho, ho, hooooo!
Glædelig 9. december! Vi fortsætter lidt i voksenlivsgenren, når sponsornisserne bag dagens låge byder på sjove samtaler mellem Trine og mor med bogen Du forstår ikke din egen mor af Lisbeth Wulff. Dagens søde sponsornisser er fra Politikens Forlag
Du deltager ved at

fortælle om en situation, hvor du ikke forstår din egen mor eller hun ikke forstår dig (husk at skrive din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige vinder)

Husk, at du også kan deltage ovre på Instagram for et ekstra lod i puljen. Vinderen trækkes i morgen. Dansk bopæl er en forudsætning for at deltage.


Held og lykke!

2 kommentarer:

  1. Åh, suk. Ikke samme tåkrummende konkurrence her :p
    Nåmen, min mor forstår mig vidst ikke rigtig, når jeg fravælger ting, som ses som luksus. Fx er jeg tildels antimaterialist og veganer. Heldigvis accepterer hun det, og serverer fx vegansk mad, når jeg er på besøg. Det er jeg rigtig glad for. Men hun forstår det ikke :)

    Glædelig juuul

    SvarSlet
  2. Min mor forstår ikke at jeg kan have så mange bolde i luften og beder mig hele tiden om at passe på mig selv :-)

    blomsthamster@gmail.com

    SvarSlet