tirsdag den 26. december 2017

Vindere i Scottys julekalender 2017

Allerførst vil jeg gerne sige jer alle tusind tak for at tage godt imod Scottys julekalender. Det har været en fornøjelse at opleve al den aktivitet på min blog og Instagram, og jeg har nydt at læse jeres bud på farlige vintervæsener, yndlingskarakterer fra Mumidalen, voksenmyter, juletraditoner og juleønsker. 

Alle vindere har nu fået besked, selvom de sidste må vente tålmodigt på, at deres pakker ankommer i det nye år. Jeg var simpelthen nødt til at sende forlagsnisserne på ferie. 😜

Jeg har, med tilladelse fra vinderne, samlet deres navne eller profilnavne i billedet herunder. Hver vinder blev fundet ved (alt for besværlig og tidskrævende) udtrækning (jeg skal helt sikkert have fundet et smartere system!), og der blev både deltaget på blog, i mine IG-opslag og via deling i stories og feed. Tusind tak for det! ❤️


Tilbage er der vist kun at ønske alle en rigtig glædelig jul! Jeg håber, I alle får nogle hyggelige juledage med dem, I elsker. 

Store julehilser fra juletossen,
Book me up, Scotty! / Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar